Advertisment VSC-FACTS-HVDC: مدل سازی، تحلیل و شبیه سازی در شبکه های برق

VSC-FACTS-HVDC: مدل سازی، تحلیل و شبیه سازی در شبکه های برق

۴۰%

شناسنامه

نویسندگان

نوع: 

مطلب

چکیده: 

یک مرجع معتبر در مورد نسل جدید سیستم های VSC-FACTS و VSC-HVDC و کاربرد آنها در سیستم های فعلی و آینده

VSC-FACTS-HVDC و PMU: تجزیه و تحلیل، مدل سازی و شبیه سازی در شبکه های برق فراهم می کند پوشش جامع از VSC-FACTS و سیستم های VSC-HVDC در زمینه شبکه های هوشمند ولتاژ بالا مدل سازی و شبیه سازی. خوانندگان با بررسی مدلسازی کامپیوتری کامپیوتری سیستم VSC-FACTS و VSC-HVDC برای حالتهای حالت پایدار، بهینه، تخمین حالت و تحلیل ثبات گذرا، از جمله مطالعات موردی چندگانه برای خواننده برای دستیابی به تجربه در استفاده از مدل ها و مفاهیم.

ویژگی های کلیدی:

 

  • درمان گسترده ای از VSC با ارزیابی اصول عملیاتی اساسی، ساختارهای توپولوژی، الگوریتم های کنترل و برنامه های کاربردی سطح به دست می آید.
  • مدل های دقیق پیشرفته تجهیزات VSC-FACTS و VSC-HVDC، مناسب برای طیف گسترده ای از مطالعات گسترده ای از قدرت شبکه، مانند جریان های برق، جریان های قدرت مطلوب، تخمین دولت و شبیه سازی های پویا است.
  • شامل مطالعات موردی و نمونه های عملی، از جمله موارد چند سیستم VSC-HVDC.
  • نرم افزار MATLAB و طراحی سیستم های کامپیوتری توسط سیستم قدرت (PSCAD) برای فراهم آوردن امکان خواننده برای دستیابی به تجربه کاربردی ارائه شده است.
  • پوشش مفصل از مطالعات گذرا الکترومغناطیسی از سیستم های VSC-FACTS و VSC-HVDC با استفاده از استاندارد شبیه سازی استاندارد PSCAD ™ ‎/ EMTDC ™.

 

این کتاب یک راهنمای ضروری برای مهندسین ابزار، دانشگاهیان و دانشجویان تحقیقاتی، مدیران صنعت، مهندسان طراحی و تولید تجهیزات و مشاوران است.

سال انتشار:

۲۰۱۹

قیمت:

۱۴۷.۲۵ دلار

 

دسته‌بندی‌ها

موضوعی: 
جغرافیایی: 
Digg
Telegram
Blogger
Short URL: http://tinyurl.com/y7vw66y8

مطالب مرتبط

گالری مرتبط

۴۹