Advertisment میتسوبیشی کمیکال در هند ترموپلاستیک الاستومر تولید می کند

میتسوبیشی کمیکال در هند ترموپلاستیک الاستومر تولید می کند

میتسوبیشی کمیکال در هند ظرفیت جدید تولید ترموپلاستیک الاستومر ایجاد می کند.
اخبار پتروشیمی

میتسوبیشی کمیکال در هند ظرفیت جدید تولید ترموپلاستیک الاستومر ایجاد می کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ، شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکال برنامه دارد یک تاسیسات جدید تولید انواع ترموپلاستیک الاستومر (TPEs) را در سایت مجتمع تولید تازه خریداری شده خود در سیلواسا، واقع در شرق هند، احداث کند.

این شرکت در بیانیه ای در تاریخ ۲۹ ماه مارس اعلام کرد: پروژه یادشده قرار است مطابق جدول زمانبندی تا پایان سال مالی ۲۰۱۹ میلادی به بهره برداری برسد. تولیدات تاسیسات جدید قرار است با هدف تامین نیاز بازار قطعات داخلی صنایع خودروسازی عرضه شود.

میتسوبیشی کمیکال در نظر دارد این تاسیسات را در سایت مجتمع سابق کامپاند پی وی سی  شرکت ولست پلاست اکتسروژنز که در ماه مارس امسال خریداری شد؛ راه اندازی کند. پس از خرید سایت شده، تاسیسات جدید ام سی پی پی ایندیا پرایوت ال تی دی نامگذاری شد.

این شرکت ژاپنی در حال حاضر فعالیت های خود در حوزه تولید ترموپلاستیک الاستومرها را با هدف کاهش هزینه ها به هند منتقل کرده است.

با کسب مالکیت سایت شرکت ولست پلاست و ساخت تاسیسات جدید، میتسوبیشی کمیکال قادر خواهد بود سیستم عرضه پلیمرهای دارای عملکرد بالای خود را برای تامین تقاضای فزاینده از سوی مشتریان، ارتقا بخشد.

ام سی پی پی که در بمبئی مستقر است، یک دفتر منطقه ای در نزدیکی دهلی و یک سایت تولید را در سیلواسا در اختیار دارد. این شرکت تولیدکننده کامپاندهای پی وی سی برای کاربردهای پزشکی، سیم و کابل های الکتریکی برای اتوموبیل ها و همچنین ترموپلاستیک الاستومرها برای صنایع خودروسازی است

کد خبر: 
۳۹۴۹۴
منبع خبر: 
پایگاه خبری نیپنا
سایتهای اینترنتی

دسته‌بندی‌ها

ساختاری: 
میتسوبیشی (Mitsubishi)
جغرافیایی: 
Digg
Telegram
Blogger
Short URL: http://tinyurl.com/y6n3wqz5

انعکاس نظر شما

گالری مرتبط

۴۹