Advertisment ارزش کالای دریافتی در سال 97 به حدود دو هزار و 300 میلیارد ریال رسید
مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران:

ارزش کالای دریافتی در سال ۹۷ به حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارزش کالای دریافتی در سال ۹۷ در بخش سرمایه ای، یدکی پرمصرف و کم مصرف به حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال رسید.
اخبار نفت

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران گفت: ارزش کالای دریافتی در سال ۹۷ در بخش سرمایه ای، یدکی پرمصرف و کم مصرف  به حدود دو هزار و ۳۰۰  میلیارد ریال رسید.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران فرهاد میاهی عربی در توضیح بیشتر در این باره افزود: از این رقم ۶۵۰ میلیارد ریال مربوط به خرید قطعات ساخت داخل و ۳۵۰ میلیارد ریال خرید کالای ایرانی از بازار داخلی بوده که معادل ۴۴ درصد از مبلغ پیش گفته می شود و مابقی آن صرف خرید کالا از سایر منابع شده است.

 

وی با بیان اینکه در زمان حاضر  شرکت ملی حفاری ایران با نزدیک به ۲۵۰ شرکت و سازنده داخلی ارتباط کاری دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال جاری سال رونق تولید نامگذاری شده است، این شرکت همکاری  و حمایت  های خود را از سازندگان داخلی بیش از پیش استحکام می بخشد.

 

میاهی عربی گفت: تاکنون در سطح این سازمان چهار هزار و ۷۰۰ قلم کالای پرمصرف تولید داخل شده که برخی تجهیزات به صورت کلی در قالب یک مجموعه کامل (پکیج) ساخته  می شود.

 

مدیر تدارکات و امور کالا شرکت ملی حفاری ایران سهم  کالای داخلی در سال گذشته را یک هزار میلیارد ریال از مجموع دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کالای دریافتی عنوان کرد و افزود: این مدیریت با همکاری مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت در حال تکثیر منابع برای رقابتی تر شدن پروژه ها و ارتقای کیفی سازندگان است.

 

وی در خصوص فعالیت های این مدیریت در موضوع مهار بحران سیلاب اخیر در استان خوزستان  گفت: تامین ۱۹ دستگاه پمپ کف کش برای تخلیه آب از مراکز صنعتی و مسکونی کلانشهر اهواز و حومه، حدود ۱۵ هزار گونی سنگری، ۶۵۰ عدد کیسه بزرگ با ظرفیت یک تن، تهیه  چراغ های اضطراری، دو هزار متر کابل برق و نایلون و دیگر اقلام موردنیاز  خریداری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

کد خبر: 
۳۹۶۱۶
منبع خبر: 

دسته‌بندی‌ها

موضوعی: 
جغرافیایی: 
سازندگان داخلی
مناطق سیل زده
Digg
Telegram
Blogger
Short URL: http://tinyurl.com/y653tqdv

انعکاس نظر شما

گالری مرتبط

۴۹