Advertisment وزیر کشور: قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین مشخص نشده است

وزیر کشور: قیمت و زمان سهمیه بندی بنزین مشخص نشده است

به گفته وزیر کشور، قیمت و زمان اجرای افزایش قیمت بنزین هنوز نهایی و مشخص نشده است و در صورت نهایی شدن، به طور قطع اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار پالایش و پخش

به گفته وزیر کشور، قیمت و زمان اجرای افزایش قیمت بنزین هنوز نهایی و مشخص نشده است و  در صورت نهایی شدن، به طور قطع اطلاع رسانی خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده روستاهای مانه و سملقان استان خراسان شمالی، اعلام کرد: بنزین و سوخت موضوعی است که همیشه در کشور بحث آن بوده است و از رسانه ها توقع داریم موضوعاتی که به امنیت ملی گره می خورد را از مجرای رسمی پیگیری کنند.

 

او حجم مصرف بنزین در زمان پیک را تا ۱۱۰ میلیون لیتر در روز دانست و افزود: میانگین مصرف بنزین هم اکنون ۹۰ میلیون لیتر در روز است.

 

رحمانی فضلی اظهار داشت: رسانه ها نباید خبر کذب در این خصوص را اطلاع رسانی می کردند، زیرا این امر نگرانی مردم را در پی داشت.

وی تصریح کرد: در خصوص تامین سوخت هیچ گونه مشکلی نداریم، وزارت نفت در این زمینه انصافا خوب عمل کرده است و هم اکنون در تمام جایگاه های سوخت، بنزین وجود دارد.

 

وزیر کشور در خصوص جریان سیل در استان خراسان شمالی هم گفت: خسارت ها با توجه به حجم سیل در حوزه انسانی و اقتصادی کم بوده است.

رحمانی فضلی از مدیریت خوب استانداری و دستگاه های انتظامی و نظامی که به موقع کار کردند و جلو خسارت ها زیاد را گرفتند، قدردانی کرد و تاکید کرد: خسارت ها باید به سرعت جبران شود و همه دستگاه های اجرایی وارد میدان شوند.

کد خبر: 
۳۹۶۲۳
منبع خبر: 
Digg
Telegram
Blogger
Short URL: http://tinyurl.com/yxhyauf8

انعکاس نظر شما

گالری مرتبط

۴۹